مقالات

چگونه در هزینه تونر برای پرینتر های لیزری صرفه جویی کنیم؟

چگونه در هزینه تونر برای پرینتر های لیزری صرفه جویی کنیم؟

 

چگونه در هزینه تونر برای پرینتر های لیزری صرفه جویی کنیم؟

در ابتدا اشاره به این نکته که پرینتر های لیزری مقرون به صرفه به صرفه تر از دستگاه های جوهر افشان هستند خالی از لطف نیست اما همچنان تونر گران است.

اگر توصیه های کاربردی این مقاله را دنبال کنید در آخر هر سال هزینه قابل توجهی را می توانید صرفه جویی کنید.

تونر سازگار به اندازه OEM اصلی خود است. برند های واسطه یا از طرح از محصولات اصیل تقلید می کنند اما آن ها را تکرار نمی کنند.

تمایزات طراحی به آن ها اجازه می دهد تا تونر ارزان تری را به صورت قانونی بفروشند. قوانین حمایت از مصرف کننده شرایط ضد رقابتی را ممنوع می کند.

بنابراین استفاده از محصولات غیر اصلی ضمانت چاپگر را باطل نمی کند.

کارتریج های سازگار مانند لوازم اصلی به نظر می رسند و عمل می کنند. فروشگاه های معتبر و مورد اعتماد نیز از استاندارد های کیفیت بین المللی پیروی می کنند.

برخی از محصولات OEM پس از استفاده جمع آوری می شوند، تمیز می شوند، بازسازی می شوند، و با تونر تازه پر می شوند (در اصطلاح شارژ می شوند) این کار نیز در صرفه جویی هزینه ها بسیار موثر است.

این نکته در صورتی است که برند های سازنده چاپگر این کار را توصیه نمی کنند اما این خواسته ی منصفانه ای نیست زیرا اگر این کار با رعایت تمامی استاندارد ها انجام شود آسیبی به دستگاه ها وارد نمی کند.

از طرف دیگر استفاده از تونر های نامناسب ممکن است برای دستگاه ما خطراتی را به همراه دشاته باشد.

همچنین می توانید از طریق سایت های فروشگاه های معتبر برای مقایسه قیمت مدل های مورد نظر خود استفاده کنید، به کارگیری این روش در دقت و انرژی شما صرفه جویی می کند.

لازم به تاکید است که هنگام خرید اینترنتی به گارانتی اصلی محصولتت ارائه شده توجه فرمایید.

تلفن های مشاوره، پشتیبانی و فروش پویا شارپ : 88836703

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *