مقالات

چند نکته مهم هنگام خرید چاپگر

چند نکته مهم هنگام خرید چاپگر

چند نکته که باید هنگام خرید چاپگر برای کسب و کار خود در نظر بگیرید

امروزه خرید چاپگر مورد نیاز شما با توجه به نیاز هایتان تبدیل به یک چالش شده است به خصوص با تنوع بسیار زیاد محصولات . نکته ی بعدی قابل تامل تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش دستگاه مرد نظر است.

برای اینکه چاپگر ها تبدیل به بدهی نشوند تا دارایی ما در این مقاله به ذکر نکاتی پرداخته ایم.

آیا قیمت با توجه به نیاز های شما از چاپگر مناسب است؟

مشکل خرید یک چاپگر اغلب این است که مواد مصرفی آن گران تر است و با حجم چاپ زیاد، هزینه های  تعمیر و نگهداری می تواند به سرعت از پس انداز اولیه در دراز مدت بیشتر شود.

همچنین خرید چاپگر از برند های معتبر می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی شود نه هزینه، به همین دلیل همیشه مهم است که صرفه جویی در هزینه را در بلند مدت مقایسه کنید.

از طرف دیگر حجم های مختلف چاپ و نیاز های رنگی راه حل های چاپ متفاوتی را ایجاب می کند.

هنگام ارزیابی هزینه اولیه چاپگر، مهم است که کارتریج همراه آن را در نظر بگیرید.

آیا عملکرد مدرن دارد؟

صرفه جویی در هزینه بسیار مهم است، اما یک چاپگر همچنین باید تمام عملکرد های مناسبی را داشته باشد که همکاری یکپارچه می کند، جریان کار را ساده می کند و بهره وری را بهبود می بخشد. در محیط کسب و کار دیجیتال امروزی که برای همه چیز یک اپلیکیشن وجود دارد، چاپگر نیز به آن نیاز دارد. به عنوان مثال برنامه هوشمند HP به شما امکان می دهد از راه دور چاپ کنید، سطح جوهر را بررسی کنید، میانبرهایی برای کار های معمول ایجاد کنید، به اسناد و تصاویر روی گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید و آن ها را چاپ کنید.

آیا تعمیر و نگهداری مناسبی دارید؟

تعمیر و نگداری باید سریع، ساده و فعال باشد

آیا شریک مناسبی برای چاپ دارید؟

چاپگر نباید فقط یک بار خرید باشد، این باید سمایه گذاری باشد که مدت ها پس از خرید آن با پشتیبانی مناسب همراه باشد. کسب و کار ها به یک شریک قابل اعتماد نیاز دارند که نیاز های منحصر به فرد آن ها را درک کند، راه حل مناسب چاپ را طراحی کند و خدمات پس از فروش قابل اعتمادی را به آن ها ارائه دهد تا مطمئن شود که نگران محیط چاپ خود نباشد.

تلفن های مشاوره، پشتیبانی و فروش پویا شارپ : 88836703

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *